سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترنم باران
 
قالب وبلاگ

انگشتت را بیاور پایین ای ایرانی کورمان کردی!لابد می پرسی از کی کور شده ی مایی؟از همان وقت که نفس عمیقی کشیدی و سر از پوسته خودت که صدها سال زیر خاک مدفون گشته بود ،برآوردی.

گفتی :می خواهم از زیر یوغ عمال شما بیرون روم و هویت به تاراج رفته ام را بازیابم.

ما گفتیم: جنگ نرم،تانک ،اسلحه،موشک

تو گفتی: باکی نیست،سینه هایمان سپر نسل ما جلوی گلوله های شما،ولی شریعت و آرمان مان پیشکشی به دست کودکان امروز و جوانان فردایمان

اعتراف می کنم جنگ نا برابری بود ،همه بر علیه یک نفر،به اندازه تمام تاریخ بشریت

ولی این بار تو بردی،نمی دانم چه چیز باعث پیروزیت گشت ،شاید به قول خودت،اعتقاداتت!

گفتیم :حربه ای دیگر می زنیم،جنگ سرد،جنگ نرم،بد نیست ببینی جوانت چند مرده حلاج است،چقدر در امانتی که تو دیروز به او سپرده امانت داری کرده ،و می تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد . فرصت خوبیست برای مقهور شدن یا کردن!

آمدیم و اندیشه هایی را که در اتاق های فکرمان طرح ریزی کرده بودیم بر سر نسلت پیاده کردیم .البته یکسری از طرح هایمان ریشه ای تر از این حرفها بودند،فی المثل تاسیس دبیرستان به بهانه روشنفکری توسط رضا خان که زیر بنایی شد در راستای جدایی دین از علوم تجربی و انسانی (تا قبل از این اجرای این طرح،کسانی که بدنبال کسب علم بودندابتدا دروس حوزوی را می خواندند بعد بر حسب علاقه می توانستند دروس تجربی مانند طب یا مهندسی را دنبال کنند مانند شیخ الرئیس ابوعلی سینا ،وشیخ بهایی ،و...) رفته رفته انس گرفتن ذهنشان با علوم غربی صرف آنها را دچار خلا معنوی و روحی می کرد و مجبور بودند برای از بین بردن این احساس سردرگمی و بی هویتی به سمت طرح های جایگزین ما حرکت کنند.یعنی برای سیراب کردن روح تشنه شان  هجوم آوردندبه سمت مدگرایی ،مصرف گرایی ،تجمل گرایی ،و صرف هزینه های هنگفتی که به راحتی سرازیر جیب های ما می شد ،چون گرداننده های اصلی بسیاری از کارخانجات مطرح دنیا خودمان بودیم.

با هم تشنه ای جوان؟برایت برنامه ها داریم ،فقط کافیست دکمه   on ما رو بزنی .هزاران شبکه ماهواره ای و اینترنتی (که مستقیم یا غیر مستقیم به تضعیف اعتقاداتشان میپردازد و فساد و بی بند باری را رواج می دهد)

رواج فرقه های ضاله (بهائیت،وهابیت،اکنکار،یوگا،اشو....)جایت خالی که ببینی مرز شیطان پرستی رو هم رد کردیم ،به هرحال شیطان پرستی ست دیگر موسیقی خاص خودش را    می خواهد تا روح شیطانی وجودشان را مسخ کند پاپ،رپ،متال و...همه اش با هدف زبین بردن اعتقادات حقه،فساد و بی بندو باری جنسی،اعتیادو .....

ما حتی در زمینه های ورزشی هم دستی بر آتش داشتیم برایت بگویم از فوتبال که چه راحت خودشان را تبدیل کردیم به همان توپی که بین دو دسته پاس داده می شدند ،سودش برای از آنها بهتران ،ذهن درگیرش برای آنها تا دیگر وقتی برای تفکر و به دنبال حقیقت گشتن نداشته باشند.

خلاصه برایت بگویم دنیایی ساختیم بازیچه ما ، بی هویتی از یک سو و فشار های اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و ..از سوی دیگر او را تبدیل کرد به موجودی  جرات رویارویی با خود را ندارد،فرار میکند از همه چیز،درگیر دنیا ی خود بقیه اش را هم دوست داشتی از خودشان بپرس.

ولی این را بگویم جوانانت بالعکس خودتان با کمترین بها برایمان بازیگری کردند،خوشمان آمد.

بلاخره ،آنجا که تعدادی از جوانهایت هنوز خون تو و امثالت در رگهایشان می جوشد و مانند پدرانشان جلوی ما گردن کشی میکنند و امان ما را می برند ،گردنشان را می زنیم تحریم و ترور پایان کارشان بود.

حالا دیگر خودت قضاوت کن ،دست آخر ما بردیم یا شما؟

به کارگردانی یمان به عروسک گردانی یمان چه نمره ای می دهی؟

راستی به آن زمانی که با  فرهادی ها خون تو و فرزندان شهیدت را پایمال کردیم به ازای اسکاری و قهقهه مستانه سر دادیم چند    می دهی؟

نگفتی به سناریو نویسیمان چند می دهی؟

                                                                          نامه یک اسرائیلی به یک شهید ایرانی


[ شنبه 90/12/27 ] [ 1:25 صبح ] [ سحر رحمانی ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

بنده حقیر ،با استعانت از خدا و ائمه اطهار سعی می کنم مطالب مفید و جالبی رو ،البته در حد وسعم در اختیار شما دوستان قرار بدهم.و من الله توفیق
» آرشیو مطالب

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان









» طراح قالب